Για την συμμετοχή σε ένα Webinar θα πρέπει πρώτα να γίνει εγγραφή σε αυτό. Αν ένα webinar είναι ανοικτό στο κοινό, τότε η πρόσκληση θα είναι δημοσιευμένη σε κάποια ιστοσελίδα του φορέα που το διοργανώνει. Αν αντίθετα είναι κλειστό, όσοι έχουν επιλεγεί να συμμετάσχουν θα λάβουν μία πρόσκληση μέσω e-mail.
Και στις δύο περιπτώσεις, θα αναγράφονται πληροφορίες για την παρουσίαση καθώς επίσης και ο κατάλληλος σύνδεσμος (internet link) με τον οποίο θα μπορείτε να μεταβείτε στην ιστοσελίδα εγγραφής.
Στην σελίδα εγγραφής, θα πρέπει να συμπληρώσετε τα στοιχεία που σας ζητούνται (ονοματεπώνυμο και διεύθυνση e-mail).
Μετά την εισαγωγή των απαιτούμενων στοιχείων, θα πρέπει να κάνετε κλικ στο κουμπί 'Register Now'. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα την ολοκλήρωση της εγγραφής σας και την αποστολή ενός email επιβεβαίωσης.
Το e-mail επιβεβαίωσης σας ενημερώνει για την επιτυχή εγγραφή σας στο webinar, σας παρέχει τον σύνδεσμο (Join Webinar) που πρέπει να ανοίξετε λίγο πριν την προγραμματισμένη, ώρα και ημέρα της παρουσίασης. Παράλληλα σας παρέχει την δυνατότητα να προσθέσετε αυτόματα το webinar στο outlook, ως ραντεβού ώστε να σας γίνει η κατάλληλη υπενθύμιση.